Börja blogga Sandra!!

Ciao!
Idag började jag med att skritta på volten, sen red jag till vistavolten och red lite där men jag tröttnade rätt så snabbt så sen red jag ut en liten sväng.  Efter det red jag till en äng där man kunde galoppera, han hade rätt lugn galopp vilket var tur med tanke på att förra gången jag galopperade trillade jag av :P Men han ville inte alls gå i form, så det får jag kämpa vidare med nästa tisdag!

Tog extra lång tid att borsta honom idag, både före och efter ridning. Han tappade väldans mycket hår plus att han var jätte lerig -.- men sen vart han fin! (sort of...)

Börjar misstänka att Sandra övergivit bloggen (?), så det är upp till mig att upprätthålla bloggen! Men eftersom jag bara skriver en gång i veckan blir det svårt, så för att motivera Sandra tänkte jag avslöja en hemlighet om henne för varje vecka som hon inte bloggar! Börjar i dag med: visste ni att Sandra har riktigt långa tånaglar? :o Sprid ryktet nu så får vi hoppas att Sandra börjar blogga igen ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0