Påsklov!

Hej hej igen! Härliga påsklov! Idag var jag i stallet klockan 2 (kunde ha åkt dit tidigare...men jag sov...). Sandra var redan där och höll på med att duscha av Victor. Jag såg på rätt så långt håll en våt fjording som sprang runt på stallplan med en liten tjej hängandes efter, direkt förstod jag att Sandra var där! När duschningen var avklarad (tog ett tag eftersom slangen var skitläskig) så hjälpte Sandra mig med att sätta på tömkörningsgjorden och sedan att sätta fram lite grejer på volten. Det gick lite sådär i början och eftersom tömmarna var aslånga var jag jätte rädd att snubbla på dem -.-
Sedan tömkörde Sandra och då gick ju allting förstås mycket bättre! Men när jag fick tillbaka honom igen gick han i alla fall någorlunda fint :)

Men nu måste jag sluta skriva eftersom nu ska några kompisar sova över hos mig :)

TJINGELING!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0