10 sanningar du kanske inte visste om mig..

10 sanningar du kanske inte visste om mig:

1. Jag hatar att låta mina föräldrar betala åt mig.

2. Jag är rädd för att jag aldrig kommer hitta den rätta.

3. Min mamma har varit mordhotad.

4. Jag är inte nöjd över mig själv, värken utseendet eller ridningen.

5. Jag har inte så lätt att gråta.

6. Ingen av mina föräldrar är hästintresserad.

7. Jag hatar mörker.

8. Jag har för det mesta budgetgrejer till Victor, typ Hööks och sådant.

9. Jag får mitt barnbidrag.

10. Jag var riktigt duktig i skolan förra terminen, men börja tarppa intresset.

Kommentarer
Postat av: Tess

jaja pappa betalar juu för dig ;)

2011-02-12 @ 12:49:02
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0