DÅLIG BLOGGNING IGÅR OCH IDAG...

Ush vad dålig jag har varit igåt och idag.. inga ursäkter från min sida! ;) kan berätta om stalldagen igår lite kort: Det kom en tjej och provred, gick bra han testade henne lite.. menmen.. allt gick bra tills Fayme kom barbacka på en bockande spurthäst... hon fick stopp på honom och följde med oss hem, medryttaren red nämligen på grannvolten. Hennes häst fick ett antal utbrott på väg hem men hon fick stopp på honom..tills hon väntade in victor och galopperade ifatt i sista kurvorna innan stallet... inte så smart. Han bockade av henne och satte igång att springa SJUUKT fort hemåt, Victor som alltid ska följa GB satte ju igång efter, men somtur så stannade Victor efter ca 30m och medryttaren SATT KVAR! :D men GB fortsatte glatt hem... men det visade sig att det var en riktig tuffing till medryttare som även kommer våga komma tillbaka och provrida!


DAGEN: Den har varit tråkig och jag har mått illa+haft ont i huvudet hela dagen i skolan.. drog hem till Tess och åt favvomaten nudlar och va inne på datan "pluggade" nu ska jag sova för jag är TÖÖÖÖTTT PUSSfAYME OCH GAYBOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0