Gårdagen+Dagen! :)li lite besvikna på mig och det fa

Gårdagen var ennyu en mysig stalldag. Träffade min lilla Tessie för första gången på en HEL vecka! vi red till lövsta och travade på volten med bett och tränade tempoväxlingar. Gick bra han var mjuk men gick inte så bra på avsaktningar/halter han går finare utan bett... Klippte till hans man med min nya sax. Och våran hemliga sak är ju inte så stor för er, men för oss, vi ska byta stall :D och skrev kontrakt igår. Men jag vet att många i mitt stall kommer bli besvikna på mig men det fattar jag ju.. men vi vet inte ens hur länge stallet finns kvar så då ärr det bäst att flytta när man kan! jag tycker i alla fall att det ska bli SUPERKUL. Mer om det nya stallet senn:) Min lille plutt

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D fina bilder:D

2011-02-06 @ 15:46:54
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0