Här kommer bildbomb från min prao på 4h

Badito min sötnosMin bebis Tessy
En av mina medslavarbetare Viktoria
Den andra medslavarbetaren Debbia och dem två kossorna Sally till vänster och Lucia till höger.
Fåren Ulla till vänster och Indra till höger
Indra
Sötiskaninen DUMLE
Ruuteeeeeeeer
Vi tvättade Banditos svans.
Sally
Viktoria och hennes favoritsyssla ;)
Jag och Debbie ska ut med fåren
Kanini

hahaha vi smörjde och det gick vilt till..
dUMLE igen

Sexiga jag...
Skygga Torun
Vanilj hoppar fram
HAHAHAHAH tagna på bar gärning. staketet!!
GAAALET FÅR (KAMEL)
Lucia
Vi smörjde i 2timmar och 40min...
Jag är ute och går med Ulla

Nudeltävling, jag vann mina var godast ;)
Bandito till V och en FÖRSTOR Fjordor till H
 Sallys MULEE :D
Canasta och Ruter med dem andra slavarna!
Söta kanini
Canasta och Viktoria

Baggen Einar (jag döpte honom)
Debbie ute med Indra, Sally i bakrunden
Vanij
Jag och Lucia
Debbie gosar med Indra
 Bajsig rumpa hade Bandito
Jag är EN ANING rädd hehe Lucia ledde in henne.
Debbie tyckte att hon var snygg...
Debbies failade puss med Canasta
Jag skulle leka tarzan ;)
Vi ska leda in Kossorna ;) innan jag dog
Dumle ;)
NNu har jag bildbombad lite. hahah mer bilder kommer i veckan ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Älskar din header! :))

2011-02-15 @ 22:41:10
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Många fina bilder :d

2011-02-15 @ 23:45:29
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jättefin blogg och fina bilder!:D Är alla djuren dina eller?:]

2011-03-27 @ 18:18:50
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: kajsa

Haha såg nu att du var på en 4H gård xD

2011-03-27 @ 18:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0