Hemma och är sjuk :(

Baaaajs jag vill bli FRISK! orkar inte med min hosta, jag kommer att hosta upp mina lungor snart... inte kul alls!
Ikväll måste jag till stallet för tjejen som fick vara med om en skentur sska provrida igen och Tess ska hålla lite lektion för henne eftersom jag ska rida Marks :D så ska försöka sno Tess mobil och fota massvis :D eller typ hitta kameran.. som typ är ... borta.

Men jag tänkte lägga upp veckoplaneringen med Victor.

Måndag: Provridning, dressyr/markarbete
Tisdag: Ebbas dag.
Onsdag: Kanske bara longerar eller något, ska följa med Tess till Brs.
Torsdag: DRESSYR!
Fredag: Funderar på att tolka...?
Lordag: Hoppning :D ska satsa på lite sduts/kombinatiooner
Söndag: Om han inte vilat på onsdag så blir det vila :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kryyyya :( <3

2011-02-14 @ 14:44:21
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0