SÅ HÄR DÅLIG BOGGNING ÄR INTE OK!

Nu har jag i 2 dagar varit RIKTIGT USEL BLOGGARE! Men det ska det bli ändring på! Berättar lite om ridpasset igår!

Jag fick med min syster till stallet hon red när hon var liten och var faktiskt medryttare till min stallägares häst! lite grymt va!? hon har typ inte ridit på 3 år men jag fick med henne och hon lånade Gulliver, jag red med sadel och bettlöst! vi satte upp 3 hinder och hoppade lite på dem. Fayme red med oss också. Min syrra hade sjukt bra sit blev typ lite impad, och Gulliver som har lite svårt att gå i form gick ned korta tag faktiskt! Victor var SUPERPIGG, men det kan ju vara för att han stod i går. Så han tog så jävla översprång, han hoppade mig ur sadeln flera gånger. Men det var skithäftigt för det var som en riktig jävla elitponny, så hoppade vi ett oxer typ 80cm högt och 1m brett och han lixom överhoppade sig i luften as häftigt! Min syrra hoppade bara en sockerbit på Gulliver, sen red jag och Syrran ut lite och skrittade. Mysigt Mysigt, JUSTE HON TOG FOTON MED SYSTEMKAMERAN NÄR VI HOPPADE, så bilder kommer :D

Bild tagen av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0