Stalldag på 5 timmar ;)

OJ, idag var det en RIKTIGT låååång stalldag :D mysigt, vi började med att rida ut, barbacka, jag red med bettlöst på min pigga polle, riktigt mysigt tränade att han skulle holla formen i tempoväglingar ute i skogen, han va sååå pigg och FIIN! jag fick den finaste fattningen från trav till galopp och han höll formen så jävla fint har aldig varit med om SÅN HÖJNING på ryggen och sån mjukning. Han va så fin, vi hoppade några stockar ute i skogen och han bara flög på. Sen så red vi tillbaka efter ca 1tim och 15min, så fick han massa mat och vila i typ 1 timme, sen red vi igen och hoppade lite, hoppade kombination, grind och tre sockerbitar på rad HAN VAR SÅÅÅÅÅÅ FIN här också! han bara flög på hinder efter hinder, red även barbacka då också! gick bra som fan och han höll skit fin form i galoppen också.
SÅ NÖJD MED RIDPASSET ASSO, 100%
PUSSSBILD 4H, uLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0