Dagen

Började med den älskade skolan. Inget speciellt. Sen så skulle jag till Hööks med älskade Lovisa men mamma hade lovat bort mig på middag hos Fayme typ sjukt konstigt!? så Fayme sa att om jag väntade på hennes utveklingssamtal så sa hon att hon o hennes mamma kunde åka förbi där påväg hem. Så jag stannade i skolan i två timmar till kl 4. När Fayme var klar (ÄNTLIGEN) så hann inte vi åka förbi där fast jag bett Fayme fråga sin mamma. Så jag orkade inte och försökte få tag på Lollo som nog är lite sur på mig men hon sara inte så jag tröstköpte godis för 50kr ;) och åkte hem. :((

När jag kom hem blev det mer äta :D och vara inne på datan. Som har laggat så att jag inte kunnat blogga.. Jajaj jag är anmäld till ett träningsridläger på Botkyrka i sommar http://www1.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_350938/cf_87178/sommarlager%20%20privathastar%202011.pdf  vill verkligen rida för Linda i hopp och Bettan i dressyr! DEM BÄSTA AV DEM BÄSTA! 

Jag tänkte börja försöka lägga upp antingen en hiss eller en diss dagligen. Eller båda. För att göra bloggen lite roligare :) PussJag är en grymt somrig tjej :D gillar VARMT inte KALLT ;) SAKNAR SOMMAREN

Kommentarer
Postat av: lovisa

skulle inte vi gå på ridläger?

tack för det...

2011-01-13 @ 21:18:22
Postat av: Tess

du har ju aldrig ridit för bettan.. Hur vet du att hon är bra då liksom?

2011-01-14 @ 16:36:32
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0