Dagen SUSHI

Hej, först skola sen så tvingade jag med Emma en av mina skolkompisar till stallet (oridkunnig) hon fick rida medans jag fixade allt i stallet. När hon galopperade tappade hon stigbygeln och ramlade av. Hahah söta Emma med dåkig hästbalans. Så jag satte upp och red några varv. Sen så åkte jag och Emma till Jacqueline, Sofia och Hannes för tjejmiddag :D Mysigt vi va där kvart över 5 och vi drog och köpte mat o godis. Jag och Sofia åt Sushi men resten åt Pizza...

Juste åste berätta jag tog en sushi XL :D som kostade 115kr, jag betalade med en 500lapp och killen i kassan var lite kass på räkna så jag fick tillbaka 485kr ist för 385 hahahahah så min sushi kostade bara 15kr!? HAHAHAHAHHAHAHA jag ÄLSKAR DEN KILLEN ASSO!


Sen va vi hemma och kollade på film och tjockade godis, popcorn och läska hemma hos Jaquie! MYsig kväll säger jag bara. Men mycket mätt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0