Dagens bästa:

Tess har/ska köpa en transport för 5000kr SJUKT billigt, men asso det va den FUUULLLAASTE jag sett i mitt liv, förlåt sötis men jag och hennes mamma typ garva ihjäl oss när Tess försökte intala att den va snygg.. Men det e bra då kan jag låna den :D det blir ju extra sexxigt på tävling!

Dagens stallet: Va i stallet halv 4 och gosa med vovvarna :D så underbara! Sen kom Tess med sitt SUPERNYA OCH SNYGGA släp, så tog vi in våra poniisaar och började borsta. Tess red barbacka för hon skulle inte rida så hårt, hon körde på sitt vanliga lång och låg. Men jag körde ett hårt och hederligt dressyrpass, tränade utåtställning, avsakningar samt ökningar/tempoväxlingar och galoppfattningar. Lite grundsaker som behövs bättra på. Han har verkligen problem med halter, han går emot som tusan.. sjukt jobbigt. Som ni vet så kunde han verken ställningar eller gångarten galopp när han kom så han har ju gjort STORA framsteg, men vi vill komma längre. Våra planer är att slutmäta Victor och skaffa ponnylicens/ryttarlicens och ut och tävla GALET, även träna ännu mer! juste köpa en transport.


Jag älskar den här affären dem har sjukt bra hästfoder m.m http://www.granngarden.se/aciro/websidor/visasida.asp?Idnr=KVfHLlCjEKEKCOzGrndiYhS5QjJ6apqqKb2NPuc4uoe2Fg4C4bbq00BHISkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0