Dagens ridning av Gayboy

Hej! nu har jag kommit hem (för ett tag sen) från stallet.... oväntat... och Ebba min nya medis har ridit Victor, medans jag fick rida Gayboy! Vi red till grannvolten för att våran smarta stallägare har plogat våran volt... hehe det är Häst på hal is. Jag tränade travvolter på Gayboy och försökte hjälpa min medis samtidigt. Gayboy lossnade och blev SJUKT MJUK och han fick en enorm vilja och framåtbjudning. Han största problem var att han gärna ville gå rakställd. Men när man väl fick igenom det så var han hur fin som helst. DUKTIGA PONIE. Det gick bra för Ebbish också men Victor hade nog lite träningsvärk från igår. Heheh Men nu ska jag läsa en bok på typ 400sidor! Yes! Längtar Godnatt Puss

En bild från Luciat som jag hittade på Eblidens hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0