Dåligt dåligt dåligt bloggande...

Idag har jag varit en riktigt usel bloggare.... inte bra. Men en kort sammanställning av dagens ridning: Red för första gången victor på ett slags "Hackamore" fast snörat, en skit smart grej. Ska ta foto och visa den imorgon.. det är i alla fall bettlöst så att Victor får vila munnen lite. Det gick superbra han lyssnade bättre än någonsin, han var riktigt mjujk o fin han gick ghelt med på halter från både skritt och trav. SUPERMYSIGT. blev mest skritt och lite trav. För halt ute säger jag bara :(

Men imorgon blir det hoppträning om underlaget inte är sämre/lika dåligt. Hoppas det är bra underlag...
Den börjar kl 11 så det blir till att vara uppe med tuppen! jag och Tess ska också prata om stall... ev stallbyte. Vi vill ju kunna hålla igång våra hästar och få upp dem i toppform.

Saker jag ska komma ihåg:

Påminna mamma o pappa att köpa nytt foder
Anmäla Victor till slutmätning
Kolla upp och planera tävlingar
Betala in ryttarlicens
Skaffa ponnylicens
Planera träningar
Bli mer aktiv och börja skriva inne och ute listor
skriva inköpslista
Glömmer nog någonting...


Kommentarer
Postat av: Li

Fin blogg & mycket söt ponny! :D

2011-01-23 @ 13:38:50
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0