Den mystiska korken.

Juste det hände mig något STÖÖÖÖÖRT läskigt idag, när jag kom tillbaka till stallet så var det inte så många kvar i stallet, alla red på volten. Så jag satte mig i sadelkammaren med dörren öppen och fyllde på en stor dunk vatten, jag la korken på diskbänken i sadelkammaren medans jag skrev i en dagsbok vid bordet. Sen så stängde jag av den, asso den är precis 20cm till vänster utanför dörren och satte mig och skrev klart. Jag tänkte att jag kunde sätta på korken när jag gick ut nästa gång... Iaf när jag skrivit klart efter ca 7min så gick jag ut och skulle sätta på locket, DÅ VAR DEN REDAN STÄNGD MED LOCKET OCH HÅRT AVSKRUVAT........................
jag började typ seriöst gråta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0