Dressyr/hoppning

Red dressyr på lövstavolten och det gick jättebra han gick i riktigt fin form i skritt och trav men galoppen behöver vi inte prata om... hahah ne men han j´va shukt duktig. Sen satte t´Tess upp ett rättuppstående som jag hoppade lite på 80-90cm för att han va sjukt pigg och superfiiin :D  sen så hoppade Tess upp och hoppade lite, han va ju påp sitt bra humör. Sen så hoppade Angelica upp och jag på hennes typ ULTRAKONSTIGA poniee Sandor (sjukt fiin) en aning annurlunda mot det jag är van att rida bara. Hon hoppade också på honom. Man märker hur han verkligen testar nya ryttare. Är glad att jag och han kommit över testningsdelen. Vi red typ sjuuukt länge. Och min ponie va BLÖÖÖT! inte bra men men han jobbade på bra så det förstår man ju. Sen red vi tillbaka och åt MAT. Nu e jag hemma och äter mer maat :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0