Fayme och Gameboy

Hej, jag tänkte berätta om en liten mongolid unge som har fått namnet Fayme av sina päron, hon är lite speciell och man vet aldrig vart man har henne, men man får helt enkelt älska henne ändå! :) Hon har en fjording vid namn Gaymeboy som står i samma stall som Victor. Hon har haft honom sen i April och de trivs super bra tillsammans, han är högt utbildad i både dressyr och hopp, hans förra ägare var mycket tävlings intresserade, han har gått fjord-SM 1,10klass (hopp) med 4:fel. Alltså e han en mycket duktig Pooniee. Han e superfin och en utav de smäckra fjordingarna men han är absolut INTE ika fin som min underbara Victor :D Född 1999, och han är 145,2cm hög alltså en halv cm högre än Victor. Fayme ska nu till våren komma ut och börja tävla precis som jag och Victor har startat med nu. Det är superkul för Gaymeboy och Victor står i samma hage dygnet runt på lösdrift och dem är sååå käraaa :D <3 SUPERSÖTA


Vi har egna färger till våra hästar i stallet som en kul grej och Fayme och hennes ponie har rosa därmed smeknamnet GAYBOY, Jag har färgen blå, efter hans namn "Vic´s blue" och Tess med Marks har färgen röd för det mesta. Kolla gärna Tess blogg www.ponnynmarks.blogg.se hon står också i vårat stall med hennes söta poniee. Aja en bild från i somras på Gayboy och Fayme, jag svarar gärna på frågor om ni vill veta något mer om Fayme eller Tess. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Följer Tess blogg vaaaarje dag och sett att du är hennes besta ven! Skulle inte du kunna skriva lite om hur ni träffades och ifall du har ridit Marks hur han är :)?

2011-01-03 @ 02:15:15
Postat av: marre - GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

hahha GAYBOY jag dööör :D

2011-01-03 @ 19:29:39
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0