Film

Eftersom jag fortfarade är lite halft sjuk så ska jag lägga mig och kolla på en film jag och mamma hyrt, och äta någonting, hoppas min mage får behålla det hahah ;) MYSSIIIGT Men imorgon (om jag orkar) ska jag vara i stallet 11 och ha typ lite halv lektion för Tess som ska rida igenom sitt dressyrprogramm, sen skritta ut barbacka för Victor fick sin årliga hästinfluensspruta idag så då blire vilodagar :(
Men det är bra att vi får ta det lite lungt också. Puss

                                              Helt seriös jag tror att jag är kär i den här! sorry Victor

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: okej ;) tack detsamma :D

2011-01-04 @ 22:28:27
URL: http://mysheila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0