Första praodagen

Första praodagen var mysig förutom att jag fick rida två små B-ponnysar... kände mig lite stor men det var SUPERMYSIGT. Canasta var superpigg och jag red barbacka, krävde ingenting förutom typ det grundliga. Känner mig en ANING stor så satt där och hoppades att hon överlevde, men det gjorde hon! :D Sen red jag Ruter som fortfarande är sitt gamla stissiga jag, fick vara med om några bussprång och det var så härligt att få känna på gamla goda tider! Sen smörjde vi lite och sen så tvingade jag med Ebba till stallet, hon fick en lektion barbacka på Victor och jag lärde ebba de nya knepen med bettöst, gick SUPERBRA FÖR HENNE! han var superfin. Sen kom pappa och hämtade oss och jag och han åt Thaimat  :D mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0