God morgon!

Uppe med tuppen! och idag mår jag nästan strålade!:) nu sta jag åka till stallet och möta Tess gon var där sen tio.... hon fick ta min lektion för några små söta barn eftersom jag inte visste hur jag skulle må... men jag e hysat nöjd att jag fick LITE mer sovmorgon, man blir sjuukt trött av att vara sjuk :( jag ska iaf till stallet och sätta på mig så mycket kläder jag bara kan! ha lektion för Tess som tävlar dressyr imorgon :) ska vara Sträng! hihi
Och sen ska vi skritta ut med poniesarna, hmm undra om vi kommer lyckas! jag ska ta mycket bilder, men bajskorven Fayme lägger ju aldrig upp sina!? Men jag måste ju bara berätta vad jag sitter och äter... ett rutigt knäckebröd+smör+AVOKADO det e sjukt gott.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0