God morgon!

Nu är jag vaken! Av att Lollo ringde och väckte mig......
L- när ska vi till stalleet!!!!!?
Jag-ÄT BAJS JAG SOVER
L-okej då är du vid min skola halv ett!?
Jag-Hejdå.
L-puuss


Ny ska jag noppa mina ögonbryn, kolla upp läxan och möta Lollo, vi ska åka till stallet :D

Nu kan jag berätta lite om min Lovisa :D Hon och jag red samma galna häst förut (jaffa) och träffades i början av sommaren, vi tävlade också på samma tävling jag med Timjan och hon med Jaffa. Sjukt roligt hade vi!
Sen så tältade ju vi i fjordingarnas hage :D bästaa minnet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi ska Lätt göra det i sommar igen men nu står vi  olika stall, typ 150m ifrån varandra :) Aja tack vare mig så har hon nu en asgullig fjordvalack på delfoder, en som hon verkligen gett sitt hjärta till. Hon gör allt för hans bästa och dem e sååå söta. Han va verkligen ingen lydig eller lätt häst men hon håller på att träna upp det! Måste säga att han har bivit MYCKET finare. Nu mitt i allt tänkte jag jag lägga upp en bild på dem två, från luciatåget.

VILL NI GISSA VAD HAN HETER!?                               RUDOLF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0