Grönt kort kurs

Jag va på BRS för min grönt kort kurs idag och träffade massa flummiga kompisar, sen åkte jag hem till Faymes mammas nya hus :D  Vi skulle ju åka o shoppa med mamski men hon hittade inte sina pengar/presentkort och klockan blev så mycket så vi sket i det :( Ist åkte vi till stallet och red ut på ängarna barbacka! :) Det va också mysigt. Vi tog massa bilder med hennes nya systemkamera som vi skillade människor ska försöka lägga upp! Men imorgon ska jag till Brs igen för lastträning och häst för hand. Sedan stallet för en troligtvis dressyrlektion och så har vi insläpp också.... (TRÖTT) (Vem Fayme är ska jag också berätta i kommande inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0