lite svar på frågor

1. Hur länge har du ridit? Jag har ridit sen jag var 9, så 5år. Men väldigt intensivt. Jag har under den tiden varit medryttare minst på 4a hästar haft 2 egna. Och ridit på ridskola.

2. hur hittade du viktor?? (när du letade häst asså) Jag hittade honom på www.hastnet.se och han stod i Linköpning, så vi ringde dit och pratade mycket. Dock var dem inte så ärliga med hur han var riden, och sånna grejer. Men vi bestämde att ta honom på prov och åkte upp med transport och hela köret.

3. Hur ska din favorithäst vara, tex snabb, långsam, stor, liten osv(annars skulle du bara skriva Victor)
Hehe ja, asso absolut INTE seg, ha en framåtbjudning men mycket mjuk och känslig. En häst med ett stort och graciöst steg. En häst som har en chans att komma långt.

4. brukar du käka frukost på morgonen? Nej jag är sjukt dålig på det! men ska försöka bättra mig.

5. vad ska jag skriva för fråga nu?? Haha, ingen aning ;)

vad var det som fick dig att välja just victor? Det var för att han va sjukt speciell, en riktigt svårfattad häst. En som man verkligen får jobba med. Men någonstans så visste jag att han skulle lossna och bli en sjukt fin häst. Sen var det ju självklart PANNLUGGEN. 

vad är det bästa och sämsta med hnm? :) Det sämsta med Victor: Att han har en sjukt stark vilja och är dominant.
Han är en aning tjock
Han är fortfarande lite svankig, inget mot när han kom!
Han är väldigt testig.
Han e ganska svår, så vem som helst kan inte rida honom.
Han gillar inte vatten
Han är väldigt tittig
Han har sina dagar då han kan vara hur jobbig som helst och bara streta mot
Hans galopp är inte bra, han har sjukt svårt att jobba i den

Det bästa med Victor är:
Att han e min!
Att han e sjukt söt
Han har sina bra dagar
Han lär sig fort
Han är väldigt pigg och framåt.
Han är sjukt mjuk
Han far ett fint steg(spec traven)
Han kan hoppa högt
Han är speciell och svår

Mycket mer men hinner inte skriva mer PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0