Medryttar annons ;)

Hej, jag har en fjord-valack på 9år som behöver en medryttare 2-3 gånger i veckan, men för att rida honom bör man vara orädd och tuff. Man ska inte tro att han är olydig eller dum på något sätt utan han testar en dom första gångerna, då kan kan vara lite extra stark, bocka i galoppen och vara envis för att han tror att han ska få gå hem. Men efter ett tag så ger han sig, och då är han världens underbaraste. Jag tror att han kan komma riktigt långt i dressyren då han har en enorm vilja, väldigt mjuk i hand och lär sig snabbt!jag har dock bara haft honom i ett par månader men har kommit framåt väldigt fort) men även i hoppning tror jag att han har en framtid, jag hoppade för 3mån sen ett hinder på 1,15 som han flög över, så den där jobbiga,tröga och gräsberoende fjordingen som man hörs tala om det är inte min lilla Victor! (hästen) Victor står i ett stall nära huddinge,källbrinksskolan med bra buss,tåg förbindelse då jag själv tar mig dit via tåg och buss. Om det är något mer du vill veta eller om han låter som en häst för dig så kan du gärna maila tillbaka, Mvh Sandra

Kommentarer
Postat av: martina

hejsan igen =D stallet han står i finns det lediga boxplatser där han står ?

ska nämligen hyra häst till hösten om jag hittar en bra plats och en bra häst och är stallet på brandvägen mellan kungens kurva och källbrink ? :))

2011-01-19 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0