Dagen som inte var så bra (Igårdagens bloggning)

Hej hej, förlåt att jag har varit USEL på att blogga dem här två senaste dagarna, jag kan berätta om min dåliga gårdag: jag vaknade ju och mådde skit dåligt, pallrade mig till Brs för den näst sista gröntkort kursdagen vi hade typ lastträning och häst för hand, ganska kul, men mådde ju inte på topp så det va lite halvjobbigt, sen kom Faymes och min mamma och hämtade oss och vi fick skjuts till stallet, snälla Tess hade fixat hela min poniee för att jag skulle hinna vara med på dressyrlektionen (a" så jag kom bara dit, bytte om och så red vi dit, det var roligt men jag mådde sjukt piss så jag va typ en ANING frånvarande. Vi tränade 10m volter tempoväxlingar och skänkelvikningar, jag och Victor har ju inte kommit så superlångt i sidvärtsrörelser eftersom han inte ens kunde ställningar när han kom, men vi kämpade på och fick kommentaren bra, han får ju med sig baken men inte så mycket! Hyfsat nöjd iaf! Blev lite smått irriterad på instruktören, hon lixom behandlade mig som om jag inte kunde ett skit, bara för att jag har en outbildad fjording typ.... man bah eeh? vi vill ju komma frammot det är därför vi är här!? men skit samma jag och Victor ska allt visa henne! ;P

Vi red iaf tillbaka till stallet och värmde oss, då började jag må as dåligt och det slutade med att jag spydde... MM JUMmi! Pappa och mamma hämtade mig Fayme och Tess men skjutsade hem mig, mamma och min lilla broder först, jag typ la mig i sängen fick feber och spydde mera! Trevlig men kortfattad kväll! Nästa inlägg som jag ska sätta mig och skriva nu är om hur jag tycker Marks är att rida! Puss

                                                                    VISST ÄR DEN SÖÖÖT!


Kommentarer
Postat av: rebecka

vilken tränare red ni för? :)

2011-01-04 @ 21:26:48
URL: http://mysheila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0