Sitter i skolan och väntar på bajs

Sitter i skolan och väntar på Tess utveklingssamtal.. Vi började 9 slutade halv tio, jag och Tess drog till Liljeholmen för en snabb shopping. Köpte: En rosa tubhalsduk med en matchande typ öronmössa ;) sjuukt snyggish, Tess har en likadan "mössa" vit!
En pincett, ett par rea troser ;), en ögonbrynspenna och två cheeseburgare på donken :D MUMSII
Sen drog vi hem till Tess och skulle plugga med våra uppgifter vi fått för idag och imorgon, slutade med att vi kollade på bloggar och planerade lite tävlingar/träningar med poniesarna. Sen drog vi tillbaka hit till våran älskade skola... host
Och jag och Tess fick veta att vi är uppskrivna på wb bajsemil rektorns lista över elever som stör ordningen.. Han kan baaaaajjjsaaaaaa. Och nu har Tess utveklingssamtal med sin lärare och jag sitter och bloggar. Ska försöka plugga lite oxå ;;)  Sedan blire köpa mycket godiis och fik till stallet. Och hjälpa Ebbish med min lille ponie Victor. Jag tänkte bara VISA BILD PÅ VÅRAN WB REKTOR, mkt heet  Puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg rektor.

2011-01-10 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0