Skolan. stallet. Thai-mat

Jag kom 3min försent till skolan idag och fick fucking skriva upp mig på en lapp hos rektorn, jag ba okej ska bara lämna min jacka så kommer jag tillbaka tror ni inte det kommer en hel jKLA buss försent så alla måste skriva upp sig..... Sen så drog jag till stallet och skulle ha lektion kvart över 4 för två jättesnälla tvillingar, jag kom dit och satte upp banan. Sen så hjälpte jag Jessica, Lovisa och Marianne med rivna hinder och lite tips. De kom halv sex. I tid och grejer, alla va skitsura på mig för att jag inte sa att det inte gick för att det va försent (som det va). Va klar i  stallet 8. De red Victor och Timjan men Timjan överhoppar sig såöverdrivet och dyker med huvudet samt bocksr som en liten galning, det blir väldigt svårt för de som inte är så gamla och vana. De är väldigt duktiga men självförtroendet är inte alltid på topp hos dem. Så jag fick hoppa upp på henne en liten B-ponny och hoppa och galopperade av henne. Mysigt. Lektionen pågick i 1 och en halv h. Sen när jag kom hem så köpte vi Thai-mat efter lite övertalan :D MUMS

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos vilken gullig blogg du har!

2011-01-13 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0