Stallet

Jag och ollo möttes vid hennes skola och åkte till stallet, va där typ halv 2. Vi tog in och fixade Victor och bestämde att vi skulle rida barbacka, så att hon kunde samåka med till hennes stall alltså 2 på Victor, jag hoppar upp och allt går bra så ska lollo hoppa upp... hon e inte ens uppe innan Victor tar ett fucking stort bocksprång och vi glider av!Lollo landade ,med rumpan på en skottkärra. LYCKAT! Lollo gick till sitt stall ;) jag red :D vi kom dit och åt nudlaaar :D sen fixade vi våra hästar och red ut (Jag och Victor, Lovisa (utan rumpa, den åkte till sjukhuset), Sofia och Gladur och Carro med Smart. Vi red ut i mörkret vid en låång läskig skog och jag kissade på mig. Vi va ute i ca 2 h. Juste vi red förbi mordplatsen och det va bloooooooooooood där, jag typ kissa på mig här också. Det gick bra förutom att Victor fick STÖRSTA dampen och typ vägrade sakta av tills jag blev arg :D Aja jag fick rida tillbaka i mörkret till mitt stall, som tur på bilvägen. Fixade honom fyllde på vatten i hagen, gjorde höpåsar och så kom pappsi och hämtade mig. MOHOHAHA :D Lovade att åka kommunalt idag men ne han ringde och frågade om han kunde komma, lixom jag har ju inte så stora problem med det.

www.fanten.se  Kolla, hahahha beroende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0