Tess utv.sam och stallet.

Tess lärare har inte tyck om mig och har tidigare inte tyck att Tess ska umgås med mig och har upprepat sagt det på hennes utvekl.samtal, men nu hade han sagt: Förut var det Sandra som hänge och behövde hjäip av Tess men nu har Sandra ett riktigt flyt och det är snarare du som behöver hänga på Sandra. Så henne får du umgås med så mycket du kan!
Hahahaha STOLT! :D
Jag och Tess köpte AS GODA chokladkakor och en tvåL multivitamin dricka, JUMMIE Som vi typ åt och drack upp på väg till stallet. Ebba kom till stallet som nu e min nya medryttare! Vi skriver kontrakt på fredag, askuul och skönt att få lite vila. Jag hade typ markarbets lektion för henne, berättar mer om 5min pappa måste typ fixa något med internet ;) puss


Kommentarer
Postat av: Tyra

Hon har sin häst på Enliden's :P Så jag hade rätt endå ;)

Tack desamma <3

2011-01-10 @ 21:24:13
URL: http://tyralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0