Frågor

Första hästen du red? Oj haha mina föreldrar har väl tagit med mig på ponnyridning många gånger!

Första hästen du hoppa med? Tror det var Ruter, 4h hästen!

Första älsklingshästen?
Prins, red på östermalmsRidskola...

Första uteritten?
Riktiga, helt själv Ruter

Första tävlingen?
 Klubbmästerskapet på min egna, Bus=Russ från lojsta :d Han hette(Brandzork)  

Egna ponnyn?
Brandzork (Bus) :D

Första egna stora hästen? Victor... En ponny ;) men aja..

Första hästen du reda barbacka på?
Ruter

Första hingsten du red?
Pelle, sjuuuukt hög häst, men supersnäll (va typ 8)

Första stoet du red?
Canasta.

Första valacken du red?
Ruter

Värsta hästen du ridit?
Gulliver, DAMP

Värsta ridläraren/tränaren du haft?
Värsta ritten? När mitt finger blev halvt avhugget och vi var ca en timme hemifrån.

Värsta avtrillning/avkastningen? När jag ramlade av Ruter på paddocken med huvudet före... Sandigt

Största hästen du suttit på? Pelle

Minsta hästen du ridit?
Wilma (gammal medryttar shettis)

Minsta hästen du suttit på?
Wilma

Äldsta hästen du ridit?
Vita, 23år

Yngsta hästen du ridit?
3år Bus

Din favorit B ponny?
Timjan,Ruter

Din favorit C ponny?
Ivan(Ridskolan)

Din favorit D ponny?
VICTOOOOOOOOOOOR

Ditt favoritträns? Mitt pullarträns (nytt med gummityglar)

Ditt favorittäcke?
Mitt blåa rid-swedentäcke

Din favoritgrimma?
Nya blåa sommargrimman

Ditt favoritschabrak?
Nya mörkblåa med en "rand"

Pullar eller engelsk?
Pullar: Hopp/Markarbete      Engelsk: Dressyr/uteritt

Benskydd eller benlindor?
Benskydd är mest praktiska, får fortast och skyddar bättre, lindor snyggast och motverkar gallor.

Skor eller barfota?
Skor!?

Lång eller kort man?
Lång på annan ras än "stubbmanshästar"

Ljus eller mörk fux?
Ljus ;))

Ljus eller mörk brun?
På vad?

Svart eller vit?
- Båda, svart är mest praktiskt på t.ex benskydd.

Bred eller smal bläs? Beror på hela hästen!

Stjärn eller bläs?
Bläs :)

Med eller utan strumpor? Med! så fiiint, men svåranpassat

Syntet eller läder sadel? Läder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopp eller dressyr sadel? Dressyr.. har tyvärr bara en sadel allround mot hopp

Hoppning eller dressyr?
Dressyr, det är grunden till allt, men har ingen derekt talang för det...


 Nu vet ni lite ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0