Dagen! :)

Dagen har varit toppen! förutom en surtant i stallet... men skit i henne hon var nog allmänt trött på livet... Aja häst-dagen började med att jag blev mött av ett riktigt ponnyläger som bestod av 4 små urgulliga ponisaar! sen kom Tess med en busig poniee(Marks) och så skulle jag ju ha dressyrlektion för henne, men tror ni den ungen ville köra dressyr när det fanns hinder på volten!? Haha, men Ma rks var på dåligt humör och Tess blev sur på honom så vi bestämde oss för att det e bättre om vi skiter i det. Så jag tog in min genomblöta häst istället (Han har ett ordentligt vintertäcke) men han va blöt på alla andra ställen! jag tog in honom och började borsta UTOMHUS för att surtant vägrade att flytta in sin häst och ställa henne längre in för det hade hon gjort så många gånger SÅ DET SÅ! jag bah ÅHHH :@ aja det var bara att börja borsta, kratsa hovarna, sätta på mig hjälm och träns och rida iväg, jag rider barbacka ganska ofta för att träna min balans och sits men även för att belasta ryggen från sadeln! Tess va precis klar och kom med en sur blick -Marks är en duum häst sa hon med det onda ÖGAT :D
hahahah. Så skrittade vi ut i ca 45min, supermysigt. Sedan när vi skulle ställa in våra hästar så fick vi först inte komma förbi igen så jag ställde mig ute och Tess övertalade henne att få ta in Marks, hon snäste lite. Viu borstade av dem, satte på täcken och lät dem äta och sen skulle Tess ta ut Marks för att mocka men DET FICK HON INTE!  haahahahahahhahahah (Det kom en tår av garv jag lovar)

Sedan mötte jag upp mamma i Huddinge och så åkte vi till Drottningatan för våran längtade shoppning :DDD
är inte riktigt färdigshoppad men jag handlade:


En "magtröja" från hm typ ljusrosagräddfärgad för 79,90exakt ;)
En typ lite tjockare randig men åtsittande tröja från hm för 149,90:)
En kofta öppenn ljus aprikosfärgad/ljusrosa SKIIT SNYGG från hm för 299,00 :D
Ett svart linne med vita och svarta "stenar" på Cpsnygg också från Gina för 129,00 REA
Ett par ljusblåa jeans från Gina 199,00 REA
En grå tigertjocktröja från Gina för 99,00 :D REA
Och sist men absolut INTE fulast ett par svarta taijts med svarta stenar från Gina 149,50 REA REA REA

Tyvärr är jag ännu inte slutshoppad för jag behöver underlinnen typ svarta och vita, underkläder, mjukisbyxor, väska och skor!

VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM NÅGOR SPECIELLT IDAG ELLER SKA JAG KOMMA PÅ NÅGOT RANDOM ÄMNE!? puss



Nu lägger jag upp en bild på min andra sötnos som jag tyvärr inte träffar så ofta: här kommer lite bilder från i somras:Okej jag skäms en ANING FÖR HUR JAG SER UT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0