Victor

Hej! Min ponny Victor är en Fjordvalack på 9år som jag köpte för ungefär exakt 3mån sedan, när jag köpte honom var han ett "hopplöst fall" han kunde i stort sätt ingenting, vi tog honom på prov i ca 3mån och jag bestämde mig för att träna upp honom. Han va groteskt tjock, istadig, svankade och allmänt outbidad och ouppfostrad. Han var en riktigt jobbig häst som verkligen hängde i bettet och var framtung. Men normal som jag är köpte jag honom! Nu vet ni lite mer om våran början, jag står fast för att fjordingar kan gämnföras med vilken annan ponny som helst och inte klassas in som en fjording. Vi har tränat och träat och han har gjort stora framsteg och igår var en riktigt sor dag för oss, det var första gången han var i ett ridhus, vi var på tävling i Botkyrka Ridsällskap! Jag var så stolt över honom han hoppade hinder som han aldrig sett i hea hans liv murara, grindar, pakethinder, snögubbehinder och andra läskiga hinder. Han har nog aldrig sett så mycket hästar eller människor i hela sitt liv. Men.......... vi kom 4a :O????????????

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni var jätteduktiga! Victor e såå söt! :)

2011-01-01 @ 20:22:08
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0