Torsdags-tisdagsinlägg :)

Hallo! Sorry för att jag inte skrev i tisdags men jag hann inte, så jag skriver nu :)
Det här med ledarskapet har blivit mycket bättre nu med Victor, han lyssnar mycket bättre och stannar när jag stannar (finns såklart rum för förbättringar).

Så i tisdags vågade jag inte rida på vår volt så istället red jag först till ängen, men det var dåligt underlag så jag red i väg till vista volten och red lite där. På vägen tillbaka övade vi lite skänkelvikning, det gick bra för vänster skänkel men inte lika bra för höger.

När jag borstade av honom fällde han skit mycket, som vanligt, och nu hamnade det på min nytvättade tröja -.-

ja men det var väl typ allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0