Bidde ingen ridning

Hejsvejs! :)

Sorry för att jag inte skrev igår, var för trött... Skriver idag istället :) För att inte förvirra er tänker jag ändå skriva som om det var idag jag red :P

Slutade tidigt från hemkunskapen eftersom jag är så himla snabb på att städa :D Såg ut att bli fint väder så jag var munter ^^ Hämtade Victor från hagen, borstade och allt sådant där. Men när jag skulle "sadla" (det vill säga lägga på den svarta padden, eftersom Victor går utan sadel just nu) så kunde jag inte hitta padden. Jag smsade Sandra och frågade men hon sa bara att vi kunde låna en sadel och "vänta". När jag hade väntat en stund och hon fortfarande inte hade svarat så struntade jag i att rida och ledde ut istället. Övade lite horsemanship och sånt, det gick jättebra och han frustade mycket i slutet. Det var inte så mycket mer än så :) När jag släppte honom i hagen var det sista jag såg av honom hans fladdrande svans eftersom han galopperade hela vägen tillbaka till den nya öppnade delen av hagen där han hänger hela dagarna :P

Ses nästa vecka (förhoppningsvis, åker till USA snart... vet inte när... borde kanske ta reda på det...)
Kram Ebba!




Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin header! Och söt häst! :D

2011-07-11 @ 23:43:32
URL: http://www.agnessvedberg.blogspot.com
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram.

2011-08-20 @ 21:34:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du kommenterar du det senaste inlägget så länkar jag dig i nästa! Fair? ;)



Alla som kommenterar får en länk -REKLAM- för sin blogg i nösta inlägg! Hur bra låter inte det? ;)

2011-09-25 @ 02:07:22
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

Så fin blogg, och super duper söt fjording :D!

2011-10-13 @ 18:19:58
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0